skip to main
|
skip to sidebar
Ina
bjørkelangen 2008 vgs
onsdag 23. januar 2008
litt om meg
Hei. Går design og håndverk første året. Tenkte jeg skulle bli blomsterdekoratør og får se åssen det går.. bruker denne bloggen bare til skole.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Om meg
Ina
Vis hele profilen min
Bloggarkiv
▼
2008
(13)
►
juni
(4)
►
mai
(5)
►
mars
(1)
►
februar
(1)
▼
januar
(2)
litt om meg
Photoshop-bilde
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar