skip to main | skip to sidebar

Ina

bjørkelangen 2008 vgs

onsdag 23. januar 2008

Photoshop-bilde


Lagt inn av Ina kl. 00:07

5 kommentarer:

Lene sa...

Bra redigert. :D

23. januar 2008 kl. 00:20
Lene K sa...

Søt du<3
Du er så flink til å redigere bilder:P

23. januar 2008 kl. 00:22
Helene sa...

Fint bilde av deg:D

23. januar 2008 kl. 00:30
Ina sa...

Tusen takk^^

23. januar 2008 kl. 00:32
Andrea Lovise sa...

Så fint bilde (:

3. februar 2008 kl. 04:54

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Om meg

Bildet mitt
Ina
Vis hele profilen min

Bloggarkiv

  • ▼  2008 (13)
    • ►  juni (4)
    • ►  mai (5)
    • ►  mars (1)
    • ►  februar (1)
    • ▼  januar (2)
      • litt om meg
      • Photoshop-bilde