torsdag 14. februar 2008

Uke 6, modul 5 fra prosjektuke






Denne uka skulle jeg lage et produkt ifra blomsterdekoratør. Siden jeg ikke fikk begynt før onsdagen fordi jeg var på London-tur, så blei det liten tid til å lage noe stort. Problemstillingen som jeg lagde var "Hvordan lage en enkel, men pen buket til en brud"






Lagde litt forskjellige buketer før jeg bestemte meg for den ene jeg ville bruke som sluttprodukt.



Blei en del forskjellige buketer.



Her er en av forslaga til brudebuketen:





Ting/redskaper jeg brukte var: oasis, buketholder, kunstigeblomster, perler, ståltråd, bånd, saks og tang. Jeg fikk låne en skikkelig fin buketgrunnlag av Rosekjelleren. Der jeg jobbet i prosjektuka. Så da brukte jeg den til å lage sluttproduktet, som blei slikt:



sluttproduktet
Dette blei da brudebuketen min. Brukte buketgrunnlaget og satt på ulike blomster og perler og slikt
















Ingen kommentarer: