skip to main | skip to sidebar

Ina

bjørkelangen 2008 vgs

mandag 2. juni 2008

"skumle" effekter





fra natt til dag og la til et ansikt i bilde.






Lagt inn av Ina kl. 05:33

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Om meg

Bildet mitt
Ina
Vis hele profilen min

Bloggarkiv

  • ▼  2008 (13)
    • ▼  juni (4)
      • fordypningsoppgava ang tema
      • "zombie effekt"
      • endre bakgrunn og style bil
      • "skumle" effekter
    • ►  mai (5)
    • ►  mars (1)
    • ►  februar (1)
    • ►  januar (2)