skip to main
|
skip to sidebar
Ina
bjørkelangen 2008 vgs
onsdag 21. mai 2008
Fordypningoppgave
jeg tenkte jeg skulle arbeide med photoshop. Dette skal bli veldig moro, tror nok jeg:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Om meg
Ina
Vis hele profilen min
Bloggarkiv
▼
2008
(13)
►
juni
(4)
▼
mai
(5)
bytte farge og legge til effekter
ta bort rynker og "fett"
sette på tattoo
omfargning
Fordypningoppgave
►
mars
(1)
►
februar
(1)
►
januar
(2)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar